Västervik och Winnerbäck

I lördags spelade Martin på en camping här i närheten.
Jag har aldrig sett honom uppträda förut, det var roligt!:)
Dock insåg vi att hans PA inte är så vidare bra, så igår tog
vi och investerade i ett större och bättre! ;)
Nu ska det skaffas en basförstärkare till mig också, pappa har
nämligen tagit med sig min bas ner hit (förhoppningsvis), så
vi ska kunna spela tillsammans!:) Roligt att sitta på kvällarna,
spela och sjunga..det är inte dumt det!

Idag åt vi även världens störta jävla mjukglass jag någonsin sett!
I måndags var jag till läkaren och lämnade lite prover
osv, får se om det är något fel på mig eller om man
helt enkelt är såhär bara:P

Grilla gjorde vi i helgen med, alltid lika gott!
Imorgon blir det jobb och sedan går jag på semester på fredag
och måndag nästa vecka. Vi drar till Västervik på fredag fm,
kl 19 blir det entra räkkryssningen med mor&far och Martins mor&far
och deras nya respektive, ska bli väldigt trevligt!:) På lördag har
Martin spelningen igen på campingen, och söndag blir det Öland och
Winnerbäck med mor&far! Var några år sedan man såg honom nu!
Winnerbäck Gatufesten 2005

Kommentarer
Postat av: pappa

Basen är med.......

2012-07-12 @ 00:09:19
Postat av: Lillemor

Härlig!:)

2012-07-12 @ 07:45:35
URL: http://littlemother.blogg.se/
Postat av: Sofia

What about Happy Littlemother´s day :)

2012-07-15 @ 21:50:15
Postat av: Lillemor

Hehe det kommer det kommer vännen, snart så!;)

2012-07-17 @ 17:40:18
URL: http://littlemother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0