Nedräkning

Två arbetsdagar kvar tills semester och resan upp till Sundsvall!
Gu så jag längtar! Ska bli så underbart att få träffa mina goa vänner
igen, och ut käka och bara ha det trevligt! Och jag ska få träffa
Sofia som jag inte träffar sedan jag flyttade! Hon är nog även den
jag har pratat med mest sedan jag flyttade, så känns inte som att
det var så länge sedan..men tyvärr så var det det, men nu ska vi
träffas igen och det känns UNDERBART! Den goa människan gör mig
lycklig innombords, det är äckta vänskap det! Hon ska även komma
ner och hälsa på mig i slutet på juli, så nu gäller det till att dom på
FK är snälla och ger mig semester två dagar där, men det ska nog
inte bli några problem!

Såhär glad är jag över att åka till Sundsvall
och över att träffa denna fina människa igen
Nu kommer snart Martin hem då blir det till att äta
vattenmelon och se på mästarensmästar finalen.

Kommentarer
Postat av: Sofia

See ya soon <3

2012-06-07 @ 18:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0