The Secret

Ja gott folk, ännu en tid har gått sedan jag tog och skrev något
ovettigt här. Jag har faktiskt ingen aning varför det aldrig blir av,
har kanske aldrig något vettigt eller ovettigt att dela med mig av.

Midsommar var förra veckan, min pappa blev ett år äldre och
vi andra åt väl sill och grillade mm. Jag och Martin tog oss en
fika med ett grannpar som bor mitt emot, det var oväntat och
trevligt! på kvällen det det vandring i regnet till och från Martins
bror + familj..mycket otrevligt med regn, men trevliga människor!
Så, det var midsommar det. Veckan som varit nu har det jobbats
och så i onsdag var vi faktiskt på bilbingo, helt otippat..och självklart
så vann vi ingenting:P
I torsdags spelade Abalone Dots på torget i Kalmar, och Martin är
gammal klasskompis med Sofia i bandet, så vi han surra lite med
henne innan det var dags för dom att gå upp på scenen, vi ska även
på hennes bröllop i Västervik den 1 september, ska bli roligt!
Jag har ju fastnat så mycket för deras låt som dom hade med i
Melodifestivalen! Mycket bra! Sofia är till vänster!
I helgen är jag helt ensam..Martin har lämnat mig och åkt till Västervik
för att hjälpa hans pappa Bengt att måla huset..så nu har man inte så
roligt precis. Tänk vad beroende man har blivit av varandra..Detta hade
jag aldrig trott att jag skulle få uppleva, att jag skulle träffa någon som Martin!

Nu ska jag ta och fortsätta läsa en bok som min underbara vän Andreas
rekomenderade mig att läsa - the sercret..den ska lösa alla mina problem
...eller kanske får mig till att kunna lösa dem själv? Vi får se hur det slutar!

Kommentarer
Postat av: pappa

Trevligt att du har skrivit igen

2012-06-30 @ 16:36:43
Postat av: Lillemor

Trevligt att du läser!

2012-06-30 @ 17:44:57
URL: http://littlemother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0