Saker att se fram emot..

Yes nu har vi lite saker att se fram emot här i Kalmar.
Till och börja med så ska jag och Martin åka till Linköping
31 mars - 1 april och bo på hotell och ut och äta, då firar
vi nämligen 1 år tillsammans:) Ska bli roligt!
Sedan anländer far och mor hit 5 April och firar lite påsk
och umgås! Vet inte hur mycket man firar påsk iofs, men
ledig är man och umgås gör man!

Tredje inplanerade saken är ju Winnerbäck på Öland på
min födelsedag! Pappa och Mamma dom överraskar dom!

Och vad händer annars då? Jovar jag jobbar och är mest
trött som vanligt. Men framöver snart så ska vi väl ta och
måla utemöblerna vita som vi fått. Vi beställde även kort,
förstorade som jag fixat i Photoshop som vi ska ha bland
annat i sovrummet. Bilder på dem kommer när dom kommer.
Men här har ni en bild på sovrummet hur det är just nu med
nya sängen. Lite ny färg på väggarna skulle inte skada..
Sedan var ju ut på Öland på äventyr i lördags..kändes
som för ett år sedan, för dit var vi första gången jag
var ner, och vi åt på samma ställe..det var nice!:)
Nu har älskligen lagat mat, och min mage kurrar!
Göttans...men ja tjao då!

Kommentarer
Postat av: mamma

Tänk ett år......vad mycket som hänt.....flyttat både hit och dit :) Visst är det skoj att ha mycke att längta till. och vi har ju samma saker att se fram emot. Verkligen skoj : )

Kram <3

2012-03-06 @ 19:02:50
Postat av: pappa

Ja grattis till 1 år, och som sagt ett händelserikt år, men det måste kännas underbart nu med tanke på tidigare lite kämpiga år, njut av livet. Vi ses snart!

2012-03-06 @ 19:47:38
Postat av: Lillemor

Mamma - Ja nog har det varit ett händelserikt år alltid! Underbart är det att ha saker att se fram emot, det är nog ett måste här i livet! :)



Pappa - Tack ska du ha Pappa:) Ja livet har inte varit en dans på rosor precis, men bättre har det blivit och bättre ska det väl bli! Ser fram emot att ni kommer ner!



Kram till er båda!

2012-03-07 @ 19:00:11
URL: http://littlemother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0