Hej folket!

Efter att ha fått lite skäll från Frida över mitt icke bloggande så
tar jag nu tag i ett inlägg:) Vad har hänt sedan i påskas då?

Jo jag har varit uppe i Sundsvall på Morfars begravning, det var
jobbigt, men skönt att jag kunde vara med.
Under min vistelse i Sundsvall passade jag på att träffa Frida,
Ollis, Andreas och Erika..och det var så underbart trevligt att
träffa er allihopa! Det bästa är att vi ses snart igen, om en
månad har jag semester, 6-17 Juni, och då hoppas jag på att
Martin också kan komma med upp, men det löser sig alltid!:)

Vi har ju även börjat träna denna vecka också! Känns skönt
att ha kommit igång nu, dock verkar det som att det blir styrke
3 gånger i veckan och sedan kanske lite tennis någon dag i veckan!
Det är ju inte dumt!:)

Vi har även hunnit med att träffar lite vänner, var till Nybro och
hälsade på ett par som Martin känner och deras lilla dotter!
Det var väldigt trevligt! Sedan var det ju grillningen hos Martins
bror med familj på Valborg, och sedan på kvällen kom Hjalmar
och Anna-Karin förbi och surrade lite! Mycket trevligt!:)
Annars jobbar jag på som vanligt, mindre roligt..vill vara ledig
jämt känner jag:P Hitta på massa roliga saker, resa mm mm..
finns så mycket man vill göra, jag vill ju inte slänga bort mitt
liv på att jobba, men..nu är det ju så livet är för dom flesta
människor, bittert! Men på tal om något helt annat så ska jag
jag försäka bättre mig med bloggandet! 15 minuter om dagen
borde jag kunna lägga på att slänga in ett litet inlägg här kan
man ju tycka!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det låter helt Ok...om du skulle hinna med att blogga varje dag : ) Alltid skoj att höra vad ni tar er för , där nere!

Kram på dej/er : )

2012-05-06 @ 18:52:53
Postat av: pappa

Tennis jo jo,

2012-05-06 @ 19:01:48
Postat av: Lillemor

Mamma - Haha ja tid har man ju egentligen, men det blir lätt att man prioriterar den till annat:) Kram



Pappa - Haha är du skeptisk?:P

2012-05-06 @ 19:49:12
URL: http://littlemother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0