Överraskningen

Jag har en tid nu känt att Martin måste ha en riktig gitarr
så han kan ut och spela och göra det han tycker om!
Han fyller ju inte år förens i början på Juli..och jag kunde
inte vänta tills dess! Hörde med M:s pappa om han ville
vara med och även mina föräldrar + syskon ville vara
med, så igår hände det! Medans älsklingen var i Västervik
gjorde jag ett kort som han fick i pausen på Hockeyn på kvällen!
Så roligt när man kan göra någon annan glad!:)
Idag var vi och inhandlade guran, blev även ett notställ och ett ställ
till gitarren, så nu har han allt han behöver, nu behöver han bara spela!:)
Du förtjänar det här så mycket älskling!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Nu väntar jag med spänning på att det blir spelningar.....även här uppe i norrland ; )

Vill gärna höra mer av Martin och även dej, Lillemor!

Kram på er bägge två.

Mamma

2012-05-12 @ 20:26:25
Postat av: pappa

Säg till när ni är redo så fixar vi ett gigg, är väldigt sugen på och provspela

2012-05-12 @ 21:18:19
Postat av: Lillemor

Hehe nja, Martin får nog stå för spelandet och sjungandet själv, det är han som är musikern i familjen här:) Vi kommer ju upp om 3,5 veckor, får se om han tar med sig gitarren då;)

2012-05-12 @ 21:49:26
URL: http://littlemother.blogg.se/
Postat av: pappa

Klart han ska

2012-05-12 @ 21:55:15
Postat av: jenny

Vilken fin gåva =)

2012-05-14 @ 08:54:22
URL: http://jennylind76.bloggagratis.se
Postat av: Lillemor

Ja han blev väldigt glad:)

2012-05-14 @ 11:18:54
URL: http://littlemother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0