Att hålla sig sysselsatt..

Har kommit in i en fas där jag hela tiden vill hålla mig sysselsatt
när jag är hemma..även om det bara är att ligga i soffan och läsa en bok.
Men i helgen så har det målats, till och börja med stolar som vi köpte på
Kalmar Stadsmission i lördags..endast 25 kr styck! Riktiga fynd!
Min plan är ju att måla köksstolarna vita också framöver..och då blir
det samma tyg på alla 6 stolara vi har..ska bara hitta något först:)
 
Igår började jag måla en "byrå" vi fått av Martins bror, dom ville
tydligen inte ha den längre..och vi hade väl ändå tänkt skaffa något
liknande, så det var ju bra! Bild på resultatet kommer när den är färdig, har ett
lager kvar på varje sida av hyllan, ska fixa det imorgon när jag har tagit
mig semester för att hinna med allt jag ska få gjort;)
 
Jag och Martin var och försökte hitta en tv-bänk i lördags, tyvärr verkar
det vara omöjligt, om man inte vill betala 1500kr för den. Så letandet
får fortsätta..dock fick vi ju med oss lite annat smått och gott..
denna till exempel..har haft ett helvette med vattenbad, men nu så;)
 
Så igårkväll tog jag och gjorde Rocky roads, jag använde mig dock inte
utav riktigt mörk choklad..men dom blev bra ändå..goda iaf!:P
 
I helgen har jag även läst Barbara Woods - Det Gåtfulla Skrinet, var några år sedan
nu, lika bra som alltid! Tänkte ta och börja med en annan av hennes böcker nu - 
Paradisets Jungfrur, som jag kommer ihåg vad lika bra som alla andra av hennes böcker!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0