Baka baka..

Jag har fått sådan lust för att baka..vet inte om det har att göra att
vi börjar närma oss julen, eller om jag försöker hitta något att pyssla
med...kan nog vara lite både och! Sedan sist har jag gjort äppelrutor,
snickerskakor och igår/idag har jag gjort mariannetryfflar..vilket var
ett helvette att göra! Blev fel ändå från början..och inte specielt fina
blev dom heller..men gömmer man dom i lite folie så gör det inget;P
 
 
Nu är det några mer sorter julgodis som ska göra innan det är färdigt.
Men dom får vänta tills lönen har kommit in nästa måndag.
 
Annars händer det inte så mycket..jag och Sara ska gå och se
sista Twilight filmen på tisdag..det ser jag fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0