8 veckor kvar till jul

Och här sitter jag och lyssna på Mud - Lonely this Christmas och dricker glögg!
Men jag bara älskar julen..jag får som en mysigt härlig känsla inombords.
 
 
Men på tal om något helt annat..nu är det ju bara imorgon kvar och sedan
rullar jag till Sundsvall tisdag morgon, ser fram emot en mycket härligt vecka!
Här hemma har vi repat nu så jag har blosor på fingarna..rock´n roll;)
 
 
Har varit på IKEA idag och kollar runt lite med Sara, hittade då dessa underbara,
dom är ju som gjorda för oss..så var ju tvungen att slå till!;)
 
 
Martin har bytt till vinterdäck nu så att resan upp ska ha de bästa förutsättningarna:)
Så nu kan snön och halkan komma..men jag uppskattar om det dröjer! En morgon
nu i veckan så var det frusen snö på rutorna..gick fan nästan inte att få bort, och 
kallt som satan var det ute med, jag var inte riktigt förberedd på det!
Imorgon efter jobbet blir det därför mysa runt på stan..försöka hitta en jacka och ett
par varmare skor..tygskor den här årstiden har jag upptäckt är allt för kallt!
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Vi åker också till Sundsvall nästa vecka.
Så vi kanske springer på varandra ;p

2012-11-02 @ 15:46:14
URL: http://www.EmmaAsp.blogg.se
Postat av: Lillemor

Hehe nja fast jag kom ju hem igen imorse;)
Men ska du upp över ju så kan det ju hända att vi springer på varandra!:)

2012-11-05 @ 20:29:29
URL: http://littlemother.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0