Börjar närma sig..

Snart bara en vecka kvar tills det är dags att ta bilen upp till Sundsvall!
Ska bli så härligt att få umgås med Lander på resan upp, kvalitetstid!:)
Vi försöker väl spela och sjunga så mycket vi orkar..men det är just det,
det tar på krafterna! Ont i fingrarna och trött i halsen, men roligt är det 
ju också, men det tar en väldans massa tid!:) Nervig är man med, haha
ska bli skönt när det är avklarat!;P
 
Jag har redan planerat hela min/våran vistelse i hemstaden!
Onsdag - Middag med Ollis, Lander, Malin och Mirja
Torsdag - Hälsa på Lena och hennes lilla tös, träffa Sofia, hämta Martin
Fredag - Repa ihop oss med pappa, hälsa på Erika + familj med Andreas
Lördag - Repa lite till och sedan brors 30-års fest
Söndag - Rullar vi hemöver till Kalmar igen
 
 
Detta ska bli helt fantastiskt underbart!!
 
Igår på kvällen tog jag mig en tur med bilen, då blev det ett spontanbesök 
hos min arbetskamrat Sara, så himla trevligt! Go tjej! Så nästa lördag blir
det middag och film hemma hos henne..ser jag fram emot!:)
 
Nu är det höst och kallt här nere..som oftast..men idag var det sol och
blå himel..då tog vi oss en lite promenad..var behövligt haha..har ju
inte blivit av några fler promernader sedan jag skrev senast..typiskt mig:P
Taggar för att förhoppningvis ta mig ut lite mer veckan som kommer!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0