Dags att röra på sig!

Bitter sanning - efter att i fredags ha insett att det finns 65-åringar som
är piggare och har ett mer aktivt liv än en själv så tog jag igår tag i 
promenerandet igen..började med en morgonpromenix på dryga 50 min.
Bara att försöka hålla i detta nu och göra det efter jobbet varje dag!
 
 
Martin hade spelning igår på en pubafton i Läckeby..han körde första set själv,
var hur bra som helst!! Sedan vad jag med på bas och sjung lite andra set..jag
vet inte riktigt om det var en sådan bra i´de haha..det blev lite felspelande från
min sida mm..jag är nog inte riktigt gjord för att stå på scenen..än iaf...men övning
ger väl färdighet..eller något? Blir iaf till att spela spela spela spela nu inför
när vi ska spela på Christians 30-års fest..får fan inte bli någe fel då inte!:P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0