Besök av underbar vän!

Som jag skrev igår så har jag ju beställt protein bars, och igår kunde
jag hämta ut dom små gobitarna på ICA här breve. Dom var helt okej,
dock har jag nog ätit godare..men absolut helt okej..och antagligen
mer protein och bättre än vad Alévos bars osv är!
 
 
Nu om något helt annat..idag fyller nämligen min barndomvän och hon
som var som den syster jag aldrig fick 26 år! GRATTIS Emma!!
 
 
Sedan kommer ju min andra fantastiska Emma hit ikväll..jag är så lycklig över
att hon kommer hit! Så sällan man träffar vänner nu förtiden så man vet inte
vad man ska ta vägen man för bli så glad när man väl får träffa dom!:)
 
 
Bilder på hur sovrummet blev och lite annat som vi donat till det här kommer
senare idag, nu ska jag fortsätta att städa och fixa innan jag ska hämta my love
på jobbet!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0