Bilen!

Som ni läste i blogginlägget innan så var vi förra veckan och kollade på
en ny bil i Nybro, och i fredags så slog vi till, Mitsubishi Carisma blev det!
Vi tycker mycket mycket om den..man märker stor skillad från den gamla!
 
 
Igår fick jag min semester beviljad för 30 oktober - 5 november..
känns fin fint! Så jag och Lander (och förhoppningsvis Marrtin med)
åker tisdag den 30 oktober till Sundsvall för fira bror som fyllt 30 då
och även träffa dom underbara vännerna, dom som har tid!
 
Något irriterande är att jag vill veta hur många extra semesterdagar
jag har eftersom jag fick förlängt 3 månader, dock stod dom inte med
på lönespecen och dom på löne har tydligen borta..men dom skulle
vara tillbaka imorgon iaf, så det är ju bra! Vill kunna planera hur jag
ska kunna vara ledig nu i höst osv, förutom det i okt/nov.
 
Snart helg och då blir det träna inför spelningen i Sundsvall och sedan
bara ta det lilla lugna..ut och gå lite och ha det mysigt i höstvädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0