Förnyelse

Idag mina vänner har jag fått ätit frukost i sängen till Vakna med the Voice!
Jag har alltså semester idag och imorgon och det känns faaaantastiskt bra!
Har inte kollat på the voice sedan tiden då jag studerade och bodde i Sundsvall.
Så jag har saknat detta...dock måste jag säga att jag saknar Josefin Crafoord,
är inte alls samma sak med hennes ersättare..tråkigt tråkigt!
 
 
 
Nu när jag är ledig så hade jag tänkt att städa lite och även möblera om
i sovrummet idag! Jag är så himla sugen på att göra om här hemma!
Främst vill jag faktiskt göra om i köket..ett nytt kök hade ju inte skadat
helt och håller..Men jag och även Martin är inne på ett nytt köksbord..
och då vill vi ha ett runt bort..vitt..mysigt med runt, och så finns det
ju iläggskiva till så att man kan göra det större om man så önskar!
Stolarna som vi har tycker jag så mycket om så dom vill jag inte göra
mig av med..dock måla om dom vita och byta dynan till något snyggt
mönster (det som är nu är gräsligt men inget passar till den bruna färgen).
 
 
Och som jag skrev så ska jag möblera om i sovrummet idag, tänkte då
när jag hämtar Martin från jobbet åka in på IKEA och spendera lite pengar
på nödvändiga saker..bland annat för att jag inte ska slänga kläder på
golvet:P Så en schyst stol ,en klädbetjänt och en hängare till dörren blir det!
 
 
Sedan på tal om något helt annat, såg i förrgår att det numera finns protein bars
på Fitnerssguru.se, och kunde inte låta bli att bestämma mig ett 20-pack!
 
 
Men nej nu får jag ta och sätta igång om jag ska bli färdig någon gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0