Once Upon a Time!

Tänkte ta och göra lite natt bloggning.. i brist på annat att göra!
Så då var det lördag..snart söndag, och hela kvällen igår plus större delen av
dagen idag har jag kollat på en serie som var helt i min smak, nämligen magiska
Once upon a time! Fantastiskt..första säsongen är slut, 22 avsnitt 16,5 timmar..
jag har hållit mig sysselsatt! Tog och åt lite vindruvor i eftermiddags till det!
 
 
Igår "vinkade" jag av Martin när han åkte till Västervik över helgen..vi han går en 
sväng på Indiska innan det, och där hittade jag denna gudomliga möss/keps
som jag föll direkt för! Dock hade den en tofs - inte riktigt min grej så den fick 
försvinna! Men jag ser fram emot att använda denna flitigt i höst/vinter!
 
 
Fick även reda på igår kväll att jag får förlängt på jobbet och har nu anställning på 
Försäkringskassan året ut..sedan får vi se. Men det duger gott och väl för mig just
nu! Trygghet året ut och sedan om jag inte får förlängt har jag A-kassan i värstafall.
 
Imorgon åker jag (om inte planerna ändras) och hämtar min älskade i Västervik.. liten
roadtrip! Ska bli underbart att ha honom hemma igen..även om han bara varit borta
två dagar...men..ja..vad kan man säga..jag tycker om när han är hemma!:)
 
Nu blir det sova! Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0