Tvättardags!

Vi har nu under en liten tid varut utan tvättmaskin, men igår anlände
den nya, vilken lättnad! så ni kan ju gissa vad vi ska göra i helgen..
 
Men det är inte bara det vi ska göra, vi håller även på att repa och 
fixa spellista till bror C:s 30 års fest i början på november..tror det
kommer bli alla tiders, gäller bara att jag ska våga sjunga också:P
(Här är våran lilla musikhörna där vi kommer spendera en hel del tid kommande veckor)
 
Igår var det fredag..vilket betyder helg och det är någon jag
tycker väldigt mycket om!;) Martin tog fram ett skaldjurspajs
recept som vi tog och lagade när jag kom hem. Den blev
väldigt god! Roligt att pröva något nytt med!:)
 
 
Idag hade jag tänkt att höra om min vän Lander skulle vara hemma
och om man kanske hade kunnat åkt och hälsat på dom, men hon
verkar vara svår att få tag på, så det blir nog klinka lite musik och 
dona..inte dumt det heller!:) Ha en trevlig helg nu alla!
 
Ja föresten, även jag har nu skaffat Instagram där jag heter lillemor87.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0