3 månaders sammanfattning..

Tänkte att det var dags att uppdatera lite här, sist jag skrev bodde vi fortfarande
i Kalmar, nu har vi bott i Sundsvall i 3 månader..aj aj Lillemor, dåligt uppdaterande!
 
Ja, vart ska man börja? 
Första månaden bodde vi i "fantastiska" Matfors, tack och lov fick vi tag på en
lägenhet och flyttade så snabbt vi bara kunde, till nu våran underbara 3:a i stan.
 

 
Som ni ser så köpte vi även den rosa moccamastern, mycket nöjda!
Det tredje rummet där dock inte så mycket att se för tillfället.
 
Jag började på mitt nya jobb i maj, och trivs väldigt bra där, trevliga människor.
Så nu är jag inte lägre handläggare utan kundtjänsthandläggare.
Martin jobbar för tillfället på Bauhaus, sedan får vi se vart det blir efter det.
 
Nästa helg har vi spelning med "bandet" på Tranviken, nu var det ju över ett
halvår sedan jag spelade bas, så vi tog och repade lite igår, och det sitter väl i,
men öva bör man ju göra.
 
Har semester nu, börjar jobba igen på måndag, alltid segt att komma tillbaka efter
att man har varit ledig, men antar att det är skönt att komma tillbaka till vardagen?
(eller inte). Det blir bra iaf, jobbar bara 5 veckor sedan åker hela familjen Nyberg 
med respektive till Rhodos en vecka, kommer bli underbart! Har inte varit utomlands
sedan vi var i Thailand nu. Ser dock fram emot den dagen jag och Martin åker själva med.
 
Ja vad ska man mer säga? Vet inte om jag egentligen har så mycket att berätta..
försöker väl som vanligt att ta tag i det här med träning osv..har inte gått så bra på
den fronten på senaste tiden..men det är väl aldrig försent att börja, men det är väl just
det med att väl börja..när man har gjort det så brukar det ju gå bra, ett tag iaf;P
 
Tog nyss och beställde mig lite kläder på H&M, att man alltid hamnar där tillslut,
men nya kläder behövs ju alltid..jag menar..det skadar ju iaf inte;)
 
Jag har ju en tendens att beställa som nu tex, samma klänning i tre
olika färger, men sån är jag! Byxorna ska ju bli väldigt intressant att
se om man kan ha dom eller inte..kan ju se förjävligt ut, eller så kanske
det blir bra, you never know!
 
Det var väl min lilla uppdatering för tillfället, får se när det kan tänkas bli nästa gång.
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida W

Den bruna hyllan kommer från ikea och lådorna köpte jag på Åhléns. Den vita byrån är från jysk:)

2013-08-08 @ 16:58:24
URL: http://findingbabyland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0